Jesteś tutaj: Bip -> Ogłoszenia
Ogłoszenia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 w Otwocku, na rok 2025”

Zamówienie zostało podzielone na 6 części grupujących artykuły żywnościowe według asortymentu. Oferty należy składać oddzielnie dla każdej z grup.

Nazwa części zamówienia, wymagania co do jakości produktówZapytanie ofertoweZałącznik do zapytania ofertowego (dokumenty wymagane przy składaniu oferty)
1. Różne artykuły spożywcze, produkty mleczarskie, produkty mączne, jaja: – terminy przydatności do spożycia dostarczonych produktów powinny być nie krótsze niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu;
– mleko i produkty mleczne winne być dostarczone, świeże i dobrej jakości z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 14 dni od daty dostawy;
– jaja w rozmiarze L z terminem przydatności do spożycia min. 28 dni od dnia dostawy i stosowną dokumentacją.
zapytanie ofertowe  DRUK
nr 1 (link)
załączniki do zapytania ofertowego nr 1:  
wykaz cen
formularz ofertowy
i oświadczenie  
2. Pieczywo i wyroby piekarskie: – świeże, bez konserwantów.zapytanie ofertowe DRUK
nr 2 (link)
załącznik do zapytania ofertowego nr 2:
wykaz cen
formularz ofertowy
i oświadczenie
 
3. Owoce, warzywa świeże
i kiszone:
owoce i warzywa świeże (bez oznak zwiędnięcia),zdrowe (bez śladów gnicia i pleśni), wolne od szkodników i uszkodzeń przez nich wyrządzonych.
zapytanie ofertowe DRUK
nr 3 (link)
załącznik do zapytania ofertowego nr 3:
wykaz cen
formularz ofertowy
i oświadczenie
 
4. Mięso, wędliny i produkty mięsne: – termin przydatności do spożycia dostarczonego mięsa, wędlin winien wynosić minimum 3 dni od dnia dostawy; – świeże i dobrej jakości.zapytanie ofertowe DRUK
 nr 4 (link)
załącznik do zapytania ofertowego nr 4:
wykaz cen
formularz ofertowy
i oświadczenie
 
5. Mrożonki warzywne i owocowe: warzywa, owoce mrożone: barwa odpowiednia, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia
– z terminem przydatności nie krótszym niż 14 dni.
zapytanie ofertowe DRUK
nr 5 (link)
załącznik do zapytania ofertowego nr 5:
wykaz cen
formularz ofertowy
i oświadczenie
 
6. Ryby świeże i wędzone, filety rybne oraz pozostałe produkty rybne: – ryby mrożone bez glazury, bez skóry i ości, bez przebarwień, zapach swoisty bez oznak rozmrażania;
– termin przydatności nie krótszy niż 14 dni.
zapytanie ofertowe DRUK
nr 6 (link)
załącznik do zapytania ofertowego nr 6:
wykaz cen
formularz ofertowy
i oświadczenie
 


WYMOGI DOTYCZĄCE WSZYSTKICH GRUP PRODUKTÓW:

Szacunkowe ilości oraz asortyment przedstawiony w załącznikach każdej z pozycji asortymentowej w czasie obowiązującej umowy może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych
i odszkodowań z tego tytułu.

Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkty spożywcze, zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego lub produkty równoważne. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych.

Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (Zbiorcze zestawienie artykułów żywnościowych) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.

Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w „Zbiorczym zestawieniu artykułów żywnościowych”.

Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.

Wykonawca składając produkt równoważny musi jednoznacznie zaznaczyć w „Zbiorczym zestawieniu artykułów żywnościowych” jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że oferowany produkt równoważny spełnia wymogi Zamawiającego.

Dopuszcza się zmianę zaoferowanego produktu na inny – równoważny, w przypadku wycofania danego produktu z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez Wykonawcę.

Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP systemu HACCP.

Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy
z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zm.) oraz aktów wykonawczych od niej.

Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub równoważny.

Dostarczony asortyment winien być dobrej jakości, w gatunku pierwszym oraz spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności określone w:

  1. Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
    (Dz.U. z 2023 poz. 1448 t.j.),
  2. Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych
    (Dz. U. z 2021 poz. 630),
  3. Ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2023
    poz.872 t.j),
  4. Rozporządzeniu (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. z UEL 39 ze zm.),
  5. Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 poz. 29),
  6. Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tym jednostek (Dz. U. z 2016 poz. 1154).

Miejsce dostawy / odbioru transportu: Szkoła Podstawowa nr 6 im. M. E. Andriollego w Otwocku ul. Ambasadorska 1.

Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem spełniającym wymagania określone w obowiązujących przepisach (warunek obowiązuje te części zamówienia, które muszą – zgodnie z przepisami – być tak przewożone).

Wykonawca dokona rozładunku zamówionego towaru do wskazanego pomieszczenia. Osobą upoważniona do kontroli jakościowej dostarczonego towaru jest intendent lub osoba upoważniona przez Dyrektora Szkoły.

  Dostawy winny być realizowane od poniedziałku do piątku, w godz. 07:00 – 08:00 .

Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce własnym transportem,  na bieżąco, w miarę zgłoszonych potrzeb.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę/rachunek razem z towarem lub wysłać, tego samego dnia, na adres sp6kierownik@onet.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź żywność będzie dostarczana w nieodpowiednich warunkach.

Pracownicy Wykonawcy mający bezpośredni kontakt z dostarczaną na rzecz Zamawiającego żywnością muszą posiadać aktualne określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach – orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby. Zgodnie z art. 59 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 poz. 1448 t.j.) podmioty działające na rynku spożywczym są obowiązane przestrzegać w zakładach wymagań higienicznych określonych w rozporządzeniu nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r.
w sprawie higieny środków spożywczych. Osoba pracująca w styczności z żywnością powinna uzyskać określone przepisami o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby.

Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby, które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych.

W przypadku niespełnienia wymogów, co do jakości/ilości/terminów ważności do spożycia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru przedmiotu zamówienia żądać niezwłocznie dostawy właściwego asortymentu.

Oferty proszę składać oddzielnie dla każdej z grup/części zamówienia.

OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:

– formularz ofertowy i oświadczenie;

– wypełniony załącznik exel do zapytania ofertowego z wykazem cen jednostkowych;

– aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

  • OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ (W ZAKLEJONEJ KOPERCIE) DO DNIA 29 LISTOPADA 2024 R. DO GODZ. 14:30, w SEKRETARIACIE SP6.
  • UWAGA! W dniu składania dokumentów w sekretariacie, poprosimy również o przesłanie załącznika do oferty (plik EXEL z cenami brutto i netto) na adres sp6@oswiata-otwock.pl
  • Z wyboru ofert zostanie sporządzony protokół – wyniki zamieszczone zostaną na stronie internetowej 9 grudnia 2024 r. a wybrany Dostawca zostanie poinformowany również indywidualnie.
  • PYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ pod numer 022 779 34 31 wew. 21 (Sekretariat SP6)